Isnin, 14 Jun 2010

aku dan KISSM

masuk minggu ni, maka suda mau masuk dua minggu suda aku KISSM... so maknanya ada 4 hari lagi mau abis... adei memang mengantuk kalo masuk kelas, apa ndanya, malam2 banyak keja mau di buat, asmnt, bola, nota dan sebagainya...
nda sabar mau kasi abis KISSM ni... balik kudat... mau rehat sepuas2nya... penat suda kepala otak aku skrg ni... mau di kasi format dulu kali kepala ni... adei... bila mau posting ni... mmmm di mana dan bila tunggu jak la ek...
minggu ni last wek aku di IP Kent... so selamat tinggal kkawan semua, selamat tinggal pensyarah2 semua, selamat tinggal IP Kent... TQ atas segalanya... ada hutang halalkan, ada tersalah cakap lupakan, ada terlebih tergurau ingatlah sampai bila2... hahahaaa.... dalam kelas ceramah skrg ni pun aku oline jg, boring bah, so update blok la bah... hahahaa...adei ramai suda kkawan yg dibuai mimpi skrg ni... sabar jak la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan